Waarmee kunnen we je helpen?
Vind het antwoord op jouw vragen in onderstaand overzicht van veelgestelde vragen.
Vind je niet wat je zoekt of wil je graag persoonlijk contact?
Neem dan gerust even contact met ons op, we helpen je graag verder.
Reserveren & betalen
- Accepteren jullie kortingskaarten?
Wij zijn alleen aangemeld bij de CKE-Kaart van de ANWB. (GEEN ACSI)
Met deze kaart ontvangt u 15% korting op de Basis plaats en Basis XL in bepaalde periodes.Hier vind u verdere informatie over deze kaart.
- Hoe kan ik reserveren?
U kunt uitsluitend via de website reserveren. Kies de gewenste datum uit en u ziet of/ en welke plaatsen er beschikbaar zijn.
De website wijst u verder de weg, na het boeken ontvangt u vanzelf verdere informatie in uw email.
- Ik wil 1 nachtje komen. kan dat?
Nee, helaas is het niet mogelijk voor 1 nacht te reserveren.
- Zijn er ook camperplaatsen?
Nee, er zijn geen speciale camperplaatsen.
Met uw camper mag u op de gewone kampeerplaatsen staan.
Er is wel een speciale camperstort aanwezig.- Ik heb een reservering gemaakt, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik doen?
Controleer altijd eerst je ongewenste e-mail en spam mappen. Als je niets kunt vinden, neem dan contact met ons op.
- Hoe kan ik de reservering betalen?
Na het invullen van het reserveringsformulier ontvangt u een bevestiging.
In de bevestiging staat een link naar het; 'gastenportaal: bekijk uw reservering en betaal online'
In het gastenportaal is aan de linkerkant de knop; 'mijn betalingen'.
Daar krijg je de opties om de eerste betaling te doen of het gehele bedrag in een keer over te maken.
Je kunt van kiezen voor ideal (sepa en bancontact voor Duitsland en België) en dan word je doorgestuurd naar de betaalsite.
- Waar vind ik het gastenportaal?
Je kunt de link naar het gastenportaal vinden op de reserveringsbevestiging in de email.
Het gaat hier om de “blauwe knop” waar ‘Gastenportaal: bekijk uw reservering en betaal online’ op staat.
In het gastenportaal vind je al de informatie over uw boeking plus de link voor het betalen.- Hoe kunnen we voor meerdere gezinnen tegelijk reserveren?
We raden je aan om via de plattegrond te kijken of er meerdere plekken naast elkaar beschikbaar zijn. Daarna de boekingen tegelijkertijd of kort na elkaar af te ronden. Tip reserveer met voorkeursboeking zodat je altijd de plek krijgt die je reserveert.
Houd er rekening mee dat hoe later je boekt, hoe moeilijker het voor de camping is om hier rekening mee te houden.
- Wanneer is de camping open?
De camping is van 13 maart tot 1 november geopend.
Algemene vragen
- Hoe werkt de Slagboom?
De slagboom werkt middels een pasje die je bij inchecken ontvangt. De slagboom is geopend tussen 7.00 en 22.30 uur.
Met inchecken ontvangt u per plaats een slagboompas. ( let op: de slagboompas bij vertrek inleveren voor de €20,- borg)
- Mag de hond mee op de camping?
Per plaats is 1 hond toegestaan mits aangelijnd.
Wilt u 2 honden meenemen dan raden wij u aan om contact met ons te zoeken.
Ook zijn er enkele hondenrassen die wij niet toestaan zoals: Dobermann, Staffords, Pitbullachtigen, Rottweilers.
- Ik kom met 2 auto’s, mogen beide auto’s de camping op?
Je mag met 1 auto de camping op. De andere auto moet buiten de slagboom geparkeerd worden. Wil je toch met de 2e auto de camping op? Zorg er dan wel voor dat je 1e auto van de camping af is.
Doe je dit niet dan werkt de slagboompas niet meer.
I.v.m. de beperkte parkeerruimte op de bezoekersparkeerplaats vragen we je om niet met 2 auto's te komen als dit niet echt noodzakelijk is.- Hebben jullie wandel of fietsroutes?
Ja, Bij de receptie koop je kleine knooppuntkaarten ( wandel en fiets) v.a. €1,50
- Mag de hond op het strand?
- Alleen aangelijnde honden zijn toegestaan op de stranden van Renesse tijdens de periode 1 mei tot 1 oktober tussen 10:00 tot 19:00 uur.
- Buitenom deze bovengenoemde periode en tijd zijn honden, zowel loslopend als aangelijnd, wel toegestaan.
- Mag ik op de camping Barbecueën?
Barbecueën op de camping is toegestaan. Gebruik wel een veilige barbecue, en zorg ervoor dat er een emmer met water aanwezig is.
Wil je barbecueën maar is het extreem droog? Vraag dan even bij de receptie of het is toegestaan om te barbecueën. Vuurkorven zijn niet toegestaan.- Zijn partytenten/paviljoens op de camping toegestaan?
Het is niet toegestaan een partytent/paviljoen te plaatsen bij je tent.
- Heeft de camping faciliteiten voor minder valide mensen?
Ja, in het centrale RODE toiletgebouw is een mindervalide sanitair aanwezig.
U kunt hiervoor bij de receptie een sleutel verkrijgen tegen een borg van €5,-.
Huren
- Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?
In het voorseizoen kunt u doorgaans tot 18:00 inchecken.
In het hoogseizoen ( ook Pasen, Pinksteren en Hemelvaart) kunt u tot 20:00 inchecken.
Indien u na de openingstijden van de receptie aankomt, verzoeken wij u dit op de dag van aankomst telefonisch of per mail aan ons door te geven.Heb je een kampeerplaats gehuurd dan kun je aankomen vanaf 13.30 uur. De vertrektijd is 11.00 uur.
Voor accommodaties geldt een aankomsttijd van 15.00 uur en een vertrektijd van 10.00 uur.
- Zijn huisdieren toegestaan in de chalet?
Nee, huisdieren zijn niet toegestaan in de accommodaties.
- Is er bed- en badlinnen aanwezig in de chalets?
Er is bedlinnen aanwezig ( 1 laken, 1 dekbedovertrek en 1 kussensloop) per persoon.
Baddoeken moet u zelf meenemen of kunt u extra huren.
Handdoeken en keuken doeken moet u zelf meenemen of kunt u extra huren.
- Moet ik zelf baddoeken en keuken doeken meenemen?
U kunt badhanddoeken meenemen, maar u kunt ze ook huren.
Hetzelfde geld voor hand en thee doeken.
- Welk koffiezet apparaat staat er in het chalet?
In het chalet staat een Dolce Gusto koffie machine.
De grote cups zijn verkrijgbaar in de camping supermarkt.
- Mag ik een bijzettentje of een partytent bij de chalet plaatsen?
Nee, u mag geen bijzettentje of partytent opzetten bij uw accommodatie.
Kamperen
- Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?
In het voorseizoen kunt u doorgaans tot 18:00 inchecken.
In het hoogseizoen ( ook Pasen, Pinksteren en Hemelvaart) kunt u tot 20:00 inchecken.
Indien u na de openingstijden van de receptie aankomt, verzoeken wij u dit op de dag van aankomst telefonisch of per mail aan ons door te geven.Heb je een kampeerplaats gehuurd dan kun je aankomen vanaf 13.30 uur. De vertrektijd is 11.00 uur.
Voor accommodaties geldt een aankomsttijd van 15.00 uur en een vertrektijd van 10.00 uur.
- Kan ik ook voor 13:30 uur aankomen?
Nee, De vorige gasten hebben de plaats gehuurd tot 12 uur.
De receptie is tussen 12:00 en 13:30 gesloten.
- Waar vind ik de stroomaansluiting van mijn plek?
Op elke plek is een stroomaansluiting. meestal in een hoek van het plekje, soms tussen 2 plekken in.
Af en toe is de paal wat moeilijk te vinden omdat er gesnoeid moet worden, meld dit dan even bij de receptie.
De aansluiting is middels een 3 polige eurostekker.
- Is er ook een TV aansluiting op de kampeerplaats?
Jazeker, elke plaats heeft een eigen COAX aansluiting. meestal zit deze in de paal waar ook de stroomvoorziening is.
De televisie moet wel digitale zenders kunnen ontvangen (DVB-T aansluiting) en de coax kabel moet gelijk van de aansluiting in de televisie, dus niet via een ontvanger kastje o.i.d..
Faciliteiten
- Is er animatie aanwezig op Camping Duinhoeve
Ja, er is animatie aanwezig. Bekijk ons animatieprogramma
- Moet ik broodjes bestellen?
Elke dag worden broodjes vers afgebakken. reserveren is niet nodig.
- Waar kan ik muntjes voor de wasmachine en de droger kopen?
Munten voor de was machine en de droger kunt u in de supermarkt kopen, is deze gesloten kunt u naar de receptie uitwijken.
- Hoelaat is het zwembad open?
in het voorseizoen zijn er andere openingstijden ivm de omgevingstemperatuur.
meestal van 10 tot 4In de zomer is het zwembad vaak open van 9 tot 7 waarvan van 9 tot 10 graag voor de mensen die rustig baantjes willen zwemmen.
Houd hier rekening mee als u met uw kinderen naar het zwembad gaat.
Annuleren en omboeken
- Ik heb een plaats gereserveerd, maar wil nu annuleren, kan dat?
Ja, dat kan. Annuleren gaat op basis van de Recron voorwaarden. (artikel 6) We verzoeken u om schriftelijk contact met ons op te nemen als u wil annuleren.
- Ik heb geannuleerd maar nog geen geld terug gehad
Controleer of je IBAN is ingevuld in het gastenportaal en neem even contact met ons op via het contactformulier.